Rotary Enkhuizen & Bergen paasactie

Heb jij ook zo’n heerlijke chocolade paashaas? Met dit geschenk sponsor je Stichting Leergeld. Zo help je kinderen die in gezinnen met een inkomen op bijstandsniveau opgroeien.
Ook maak je kans op mooie prijzen in de loterij. Jouw unieke lotnummer vind je op het etiket dat aan de paashaas zit.

• Ipad (sponsor: M2 printing) – winnend lotnummer: 1582
  • Dinerbon €100.- Mastenbar Enkhuizen (sponsor: Mastenbar) – winnend lotnummer: 2734
  • Dinerbon €100.- Dubbel en Dwars Enkhuizen (sponsor: Dubbel en Dwars) – winnend lotnummer: 2480
  • Doos wijn van 6 Flessen (sponsor: Barcelona valuta experts BV) – winnend lotnummer: 2266
  • Lampe Berger Startersset Maison Berger Paris, vierkant (sponsor: Beauty Salon Divera) – winnend lotnummer: 1685
  • Lampe Berger Startersset Maison Berger Paris, ovaal (sponsor: Beauty Salon Divera) – winnend lotnummer: 3451
  • Lampe Berger Startersset Maison Berger Paris ,rond  (sponsor: Beauty Salon Divera) – winnend lotnummer: 1851
  • Horloge – winnend lotnummer: 2085
  • Dinerbon twv 100 euro – winnend lotnummer: 2125
  • Dinerbon twv 100 euro – winnend lotnummer: 1526
  • Bos bloemen – winnend lotnummer: 801
  • Wijnpakket – winnend lotnummer: 1838
  • Tegoedbon bij dekoffiebroers.nl twv 50 euro – winnend lotnummer: 3168
  • Tegoedbon Dirk de Wit mode twv 150 euro – winnend lotnummer: 1104
  • Tegoedbon theorientalshop.nl twv 100 euro – winnend lotnummer: 3509
  • Rituals pakket – winnend lotnummer: 630
  • Kaaspakket Beemsterkaas – winnend lotnummer: 2859
  • Kaaspakket Beemsterkaas – winnend lotnummer: 2229
  • Kaaspakket Beemsterkaas – winnend lotnummer: 1956
  • 2 concertkaarten Stichting Holland Music Session & Festival – winnend lotnummer: 2466
  • 2 toegangskaarten voor Kasteel Radboud – winnend lotnummer: 2608

Gewonnen?

Ben jij één van de gelukkig winnaars? Stuur dan een e-mail naar info@rotarybergen.nl. Stuur ook een foto van je winnende lot mee. We zullen contact opnemen om de prijs uit te reiken.

Wat doet Stichting Leergeld?

Stichting Leergeld heeft als doelstelling kinderen die het niet zo makkelijk hebben thuis, weer mee te kunnen laten doen aan activiteiten waar thuis geen middelen voor zijn! Kinderen kunnen weer gaan sporten, krijgen muziekles of krijgen schoolspullen. Ook organiseert de stichting  bijvoorbeeld een (tweedehands) fiets of een computer regelen als een kind die niet heeft. Allemaal normalelevensbehoeften, waardoor kinderen zich kunnen ontplooien, ontwikkelen en meetellen.

Welke kinderen worden geholpen?

Kinderen van 4 tot 18 jaar die in gezinnen met een inkomen op bijstandsniveau opgroeien. Zij dreigen sociaal geïsoleerd te raken omdat de kosten van bijvoorbeeld het lidmaatschap van een sportvereniging onoverkomelijke financiële hindernissen zijn.

Rotary is ruim 1,2 miljoen dienstbare mannen en vrouwen die behoren tot ruim 29.000 Rotaryclubs in meer dan 163 landen in de wereld.
Rotarians ontmoeten elkaar iedere week voor vriendschap en informatieve programma’s die betrekking hebben op actuele onderwerpen van zowel locaal als mondiaal belang.

Landingpage | Stichting Leergeld Maas en Leijgraafrotary bergenWapen van Enkhuizen - Wikipedia